Odlewki wyłącznie z oryginalnych flakonów kupionych w sprawdzonych perfumeriach

Pomoc

Masz pytania? Jesteśmy tu, by pomóc! Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. Jak złożyć zamówienie?
To proste! Wybierz interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia. Wypełnij dane, wybierz metodę dostawy i płatności, a my zajmiemy się resztą!

2. Jakie są dostępne metody płatności?
Oferujemy szybkie i bezpieczne płatności online za pośrednictwem PayU – możesz zapłacić BLIKiem, kartą płatniczą, przelewem bankowym lub skorzystać z szybkich przelewów online.

3. Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia zazwyczaj kompletujemy w ciągu 1–2 dni roboczych. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika i wynosi zwykle kolejne 1–2 dni robocze.

4. Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, masz 14 dni na zwrot. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo przed odesłaniem produktu – szczegóły znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.

5. Chcę złożyć reklamację – co robić?
Skontaktuj się z nami mailowo i opisz sytuację – razem znajdziemy rozwiązanie! Więcej szczegółów w sekcji Zwroty i reklamacje.

6. Nie mogę znaleźć odpowiedzi – co dalej?
Napisz do nas na kontakt@ladygagaku.pl – z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie!